عیب نداره تا الان نمی‌دونستی اینورترهای شایلین با 18 ماه گارانتی داریم!!

 شرکت شایلین (Shihlin)، با بیش از نیم قرن تجربه، از سال ۱۹۵۵ تأسیس شده و فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی انجام می‌دهد. این شرکت به عنوان نماینده شرکت میتسوبیشی، همراه با تولید انواع اینورترها، مسئولیت تولید اینورترهای میتسوبیشی را بر عهده دارد. محصولات این شرکت، شامل انواع اینورترها و درایوهای با کیفیت بسیار بالا و دقت عملکردی فراوان برای مصارف مختلف می‌باشد.

 
توسعه شرکت شایلین نزدیکا به رشد اقتصادی تایوان قرار داشته و بر اصول بهبود مستمر در اجرای عملیات و توسعه شرکت تأکید دارد. به این ترتیب، این شرکت نقش اساسی و بارزی در صنعت برق داخلی ایفا می‌کند.
 
اینورترها به عنوان تجهیزات الکترونیکی حیاتی، جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کنند و از این رو به عنوان مبدل جریان مستقیم به متناوب شناخته می‌شوند. این وسیله همچنین دارای توانایی تنظیم فرکانس و ولتاژ است و در دستگاه‌های اینورتر، عناصری همچون درایو، درایو فرکانس متغیر و کنترل دور موتور یا VFD نیز به کار می‌روند. ویژگی مهم اینورتر، قابلیت تنظیم ولتاژ و توان خروجی آن است که در کنترل موتورها در صنعت و منازل به‌کار می‌رود.
 
تکنولوژی اصلی استفاده شده در اینورتر شایلین به سرعت در حال رشد است. شرکت شایلین تاکنون تجربه بسیاری را در برنامه‌های کاربردی واقعی جمع‌آوری کرده و از محبوبیت بالایی در بین بازارهای اتوماسیون کارخانه برخوردار است. محصولات این شرکت، شامل انواع سری‌های مختلفی همچون سری SA3، SS2، SF-G، SE3، SC3، SE2 و SF3 می‌باشد.
 
از نظر تعداد فاز، اینورترها به دو دسته اصلی تک فاز و سه فاز تقسیم می‌شوند و از نظر شکل موج خروجی به چهار دسته زیر قابل تقسیم می‌باشند:
1. خروجی به شکل موج مربعی
2. خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده یا شبه سینوسی (MSW)
3. خروجی به شکل سینوسی خالص (PSW)
 
کاربردهای اینورترها و درایوهای فرکانس متغیر در صنایع مختلف بسیار گسترده است که شامل انواع پمپ‌های صنعتی و ساختمانی، سیستم‌های آب رسانی بوستر پمپ، فن‌های صنعتی، بلوئر، آسانسور، اسپیندل موتور در دستگاه‌های CNC، ماشین‌آلات خم و برش، جرثقیل‌های سقفی و تاور کرین‌های سنگین، نوار نقاله، دستگاه‌های اکسترودر، ماشین‌آلات صنایع چاپ، بسته‌بندی، ماشین‌آلات صنایع تزریق پلاستیک، پارکینگ‌های طبقاتی و انتقال انرژی به روش HVDC می‌شود.